OBCHODNÍ PODMÍNKY

  • Nejsme klasický eshop, nýbrž výrobně-šicí firma. Nabízíme produkty pod vlastní značkou, ať už pro maloobchodní prodejny, eshopy, firmy, sportovní oddíly a ski areály nebo jednotlivce. Námi nabízené výrobky obvykle nedržíme na skladě a nejsme tedy schopni okamžitě vykrýt případnou objednávku.
  • Poptávku nebo konkrétní objednávku prosíme zadat prostřednictvím webového formuláře a nákupního košíku nebo mailem (viz KONTAKTY, lze i telefonicky). Mailem se následně domluvíme ohledně termínu zhotovení poptávaného sortimentu a dalších podmínek - cena, způsob dopravy a platby.Rádi uvítáme Váš zájem o běžný sortiment (vše v OUTDOOROVÉ OBLEČENÍ). Stejně tak dokážeme reagovat na Vaše potřeby a přizpůsobit jim délku rukávu, kombinaci barev aj. Můžeme ušít i to, co právě potřebujete (více v ŠITÍ NA ZAKÁZKU).
  • Platba je možná předem, převodem na účet č. 4461184349/0800 nebo uvedený na faktuře a na dobírku přepravci. Dle dohody můžeme pro stálé zákazníky vystavit  fakturu se splatností. Cena dopravy za balík běžných rozměrů s PPL činí 70,- Kč (příp. s Českou poštou 100,- Kč). To platí v případě platby na účet, dobírka je +30,- Kč. V případě, že Vás řidič nezastihne, můžete zásilku jednoduše přesměrovat do nejbližšího PPL ParcelShopu a zde si ji vyzvednout do 7 dní. Neplatíte nic navíc. Seznam úložen na www.ppl.cz. Doprava zboží na Slovensko činí 200,-Kč vč. DPH (cca 7,4 €). A to v případě platby na účet i dobírky. Zboží vozí k zákazníkovi do SR společnost PPL.Větší zakázky řešíme individuálně. 
  • Maloobchodní cena, uvedená na webu u konkrétního produktu je konečná, bez dalších slev. Ceníky pro větší odběratele z řad firemní klientely posíláme mailem.
  • Reklamace řešíme individuálně, dle platného právního řádu. Tedy do 30 dní od převzetí reklamovaného zboží.Na výrobky platí zákonem daná lhůta 24 měsíců. To se týká příp. výrobních vad. Záruku nemůžete uplatnit na opotřebení, vzniklé běžným a nesprávným užíváním výrobku, špatným uložením či ošetřováním (v případě běžného katalogového zboží a velikostí i zboží, vyrobeného na míru).Při výrobě a úpravách na míru (zboží dle Vašeho přání vč. katalogového s úpravou barvy, velikosti a s jinými odlišnostmi od standartu) odstoupení od uzavřené smlouvy už není možné dle § 1837 občanského zákoníku. A to i v případě, že odběratelem výrobku je konečný spotřebitel (fyzická osoba), který nejedná při uzavírání či plnění smlouvy v rámci obchodní a podnikatelské činnosti. Dle bodu d) jde o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.U běžně vyráběného či námi nakupovaného zboží můžete do 14 dnů od převzetí zboží vrátit, resp. odstoupit od smlouvy (dle zákona 367/2000 Sb., resp. 1829/2014), i bez udání důvodu. Předtím ale byste nás mailem nebo telefonicky měli informovat, poté nepoužité zboží zaslat na Vaše náklady zpět, na adresu, uvedenou v KONTAKTECH. Uveďte číslo účtu k zaslání peněz zpět, zboží neposílejte na dobírku. Poté máme nárok na náhradu nákladů, které jsme vynaložili při vrácení zboží. O tyto náklady snížíme částku, vyplacenou za vrácené zboží. V případě, že jste zboží zkoušeli, můžeme zaúčtovat částku za náklady, které vynaložíme k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je vše z obou stran v pořádku, zašleme částku na Váš účet do 14 dní. Pro účely odstoupení od smlouvy Vám zašleme formulář dle č. 363/2013 Sb. 

Máte -li pochybnosti, že Vám triko nebo bota nesednou, protože tančíte někde mezi velikostmi, hoďte démony daleko za hlavu! Pokud chcete ten samý artikl i barvu, doprava nového kusu Vás vyjde na 40,- Kč. Platí u běžných velikostí, ne pro šití na míru.

Objednávku můžete samozřejmě zrušit, pokud jsme zboží ještě neposlali. Stane se, doma Vás zdrbou, že hýříte, přitom v prkenici se honí blizárd. Pokud ale zrušíte objednávku po odeslání, nechceme Vás strašit, ale budeme si nárokovat náhradu prokazatelných nákladů, spojených s odesláním. Třeba, když nepřevezmete přepravní službě balík. Úhrada nákladů je ve výši 100,- Kč.

Osobní údaje o zákazníkovi jsou důvěrné a jakkoli je nezveřejníme ani nepředáme dalším osobám. Využity budou výhradně k vyřízení objednávky a spolupráci s Vámi. Zavazujeme se řídit dle Zákona č.101/2000 Sb. (O ochraně osobních údajů). Výjimka může nastat po získání souhlasu dotčené osoby.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR-Alternative Dispute Resolution)

Zákazník má u nás možnost řešit příp. spor touto cestou. Tedy jinou, než klasickou soudní. Pracovník České obchodní inspekce a dalších specializovaných orgánů povede strany k urovnání sporu jako nezávislý prostředník. Bude nápomocen radou a názorem, nebude však ve sporu rozhodovat. Výsledkem řízení bude uzavření soukromoprávní dohody stran. Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel do 1 roku ode dne, kdy kontaktoval druhou stranu za účelem řešení sporu. Řízení je bezplatné, své náklady si hradí strany samy. Prodávající se k návrhu do 15 dnů vyjádří, jestli se řízení zúčastní. Ukončeno by u většiny případů mělo být do 90 dní. 

  • V případě prodeje mimo hranice ČR se řídíme právem České republiky.