OBCHODNÍ PODMÍNKY

  • Nejsme klasický eshop, nýbrž výrobně-šicí firma. Zaměřujeme se na konkrétní produkty pod vlastní značkou, ať už pro maloobchodní prodejny, firmy, sportovní oddíly nebo jednotlivce. Námi nabízené výrobky obvykle nedržíme na skladě a nejsme tedy schopni okamžitě vykrýt případnou objednávku.
  • Poptávku nebo konkrétní objednávku prosíme zadat prostřednictvím webového formuláře a nákupního košíku nebo mailem (viz KONTAKTY, lze i telefonicky). Mailem se následně domluvíme ohledně termínu zhotovení poptávaného sortimentu a dalších podmínek - cena, způsob dopravy a platby.
  • Rádi uvítáme Váš zájem o běžný sortiment (vše v OUTDOOROVÉ OBLEČENÍ). Stejně tak dokážeme reagovat na Vaše potřeby a přizpůsobit jim délku rukávu, kombinaci barev aj. Můžeme ušít i to, co právě potřebujete (více v ŠITÍ NA ZAKÁZKU).
  • Platba je možná předem, převodem na účet č. 4461184349/0800 nebo uvedený na faktuře a na dobírku přepravci. Lze dle dohody fakturaci se splatností (pro stálé zákazníky). Cena za balík s PPL činí 70,- Kč (příp. s Českou poštou 100,- Kč). To v případě platby na účet, dobírka je + 30,- Kč. V případě, že Vás řidič nezastihne, můžete zásilku jednoduše přesměrovat do nejbližšího PPL ParcelShopu. A zde si ji vyzvednout do 7 dní dle potřeby (neplatíte nic navíc). Seznam úložen na www.ppl.cz.
    Doprava zboží na Slovensko činí 200,-Kč vč. DPH (cca 7,4 €). A to v případě platby na účet i dobírky. Zboží vozí k zákazníkovi do SR společnost PPL .
  • Větší zakázky řešíme individuálně. 
  • Sleva na veškerý sortiment registrovaného zákazníka činí 10% z celkové ceny nákupu.
  • Reklamace řešíme individuálně, dle platného právního řádu. Tedy do 30 dní od převzetí reklamovaného zboží.
  • Na výrobky platí zákonem daná lhůta 24 měsíců. To se týká příp. výrobních vad. Záruku nemůžete uplatnit na opotřebení, vzniklé běžným a nesprávným užíváním výrobku, špatným uložením či ošetřováním (v případě běžného katalogového zboží a velikostí i zboží, vyrobeného na míru).
  • Při výrobě a úpravách na míru (zboží dle Vašeho přání vč. katalogového s úpravou barvy, velikosti a s jinými odlišnostmi od standartu) odstoupení od uzavřené smlouvy už není možné dle § 1837 občanského zákoníku. A to i v případě, že odběratelem výrobku je konečný spotřebitel (fyzická osoba), který nejedná při uzavírání či plnění smlouvy v rámci obchodní a podnikatelské činnosti. Dle bodu d) jde o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • U běžně vyráběného či námi nakupovaného zboží můžete do 14 dnů od převzetí zboží vrátit, resp. odstoupit od smlouvy (dle zákona 367/2000 Sb., resp. 1829/2014), i bez udání důvodu. Předtím ale byste nás mailem nebo telefonicky měli informovat, poté nepoužité zboží zaslat na Vaše náklady zpět, na adresu, uvedenou v KONTAKTECH. Uveďte číslo účtu k zaslání peněz zpět, zboží neposílejte na dobírku. Poté máme nárok na náhradu nákladů, které jsme vynaložili při vrácení zboží. O tyto náklady snížíme částku, vyplacenou za vrácené zboží. V případě, že jste zboží zkoušeli, můžeme zaúčtovat částku za náklady, které vynaložíme k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je vše z obou stran v pořádku, zašleme částku na Váš účet do 14 dní. Pro účely odstoupení od smlouvy Vám zašleme formulář dle č. 363/2013 Sb. 
  • Máte -li pochybnosti, že Vám triko nebo bota nesednou, protože tančíte někde mezi velikostmi, hoďte démony daleko za hlavu! Pokud chcete ten samý artikl i barvu, doprava nového kusu Vás vyjde na 40,- Kč. Platí u běžných velikostí, ne pro šití na míru.
  • Objednávku můžete samozřejmě zrušit, pokud jsme zboží ještě neposlali. Stane se, doma Vás zdrbou, že hýříte, přitom v prkenici se honí blizárd. Pokud ale zrušíte objednávku po odeslání, nechceme Vás strašit, ale budeme si nárokovat náhradu prokazatelných nákladů, spojených s odesláním. Třeba, když nepřevezmete přepravní službě balík. Úhrada nákladů je ve výši 100,- Kč.
  • Osobní údaje o zákazníkovi jsou důvěrné a jakkoli je nezveřejníme ani nepředáme dalším osobám. Využity budou výhradně k vyřízení objednávky a spolupráci s Vámi. Zavazujeme se řídit dle Zákona č.101/2000 Sb. (O ochraně osobních údajů). Výjimka může nastat po získání souhlasu dotčené osoby.
  • Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR-Alternative Dispute Resolution)

Zákazník má u nás možnost řešit příp. spor touto cestou. Tedy jinou, než klasickou soudní. Pracovník České obchodní inspekce a dalších specializovaných orgánů povede strany k urovnání sporu jako nezávislý prostředník. Bude nápomocen radou a názorem, nebude však ve sporu rozhodovat. Výsledkem řízení bude uzavření soukromoprávní dohody stran. Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel do 1 roku ode dne, kdy kontaktoval druhou stranu za účelem řešení sporu. Řízení je bezplatné, své náklady si hradí strany samy. Prodávající se k návrhu do 15 dnů vyjádří, jestli se řízení zúčastní. Ukončeno by u většiny případů mělo být do 90 dní. 

  • V případě prodeje mimo hranice ČR se řídíme právem České republiky.